Teen Dream
2023. 6. 3.

I used to think I was so special

난 내가 특별하다고 생각하곤 했어요
I used to dream about all the angels

난 모든 천사들의 꿈을 꾸곤 했었지요
I used to dance to songs from a distance

저는 멀리서도 노래에 맞춰 춤을 췄었어요
now everynight I wonder how it all ends

이제 매일 밤마다 저는 모든 것이 어떻게 끝나는지만 궁금해요

sometimes I feel like I'm nothing

가끔 나는 아무것도 아닌 것처럼 느껴져요
(where is my heart?)

(내 마음은 어디있지?)
sometimes I feel time bending

때로 나는 시간이 구부러진다고 느껴요
(where is my soul at?)

(내 영혼은 어디있지?)

I used to think I was so special

전 제가 특별하다고 생각하곤 했어요
I used to dream about all the angels

전 모든 천사들의 꿈을 꾸곤 했었지요
I used to dance to songs from a distance

저는 멀리서도 노래에 맞춰 춤을 췄었어요
now everynight I wonder how it all ends

이제 매일 밤마다 저는 모든 것이 어떻게 끝나는지만이 궁금해요

'Ocean eyes' 카테고리의 다른 글

notice me  (0) 2023.10.18
Cold Feet  (0) 2023.06.13
Mind Surfing  (0) 2023.06.03
Candy Pink  (1) 2023.06.03
Cactus,cactus  (0) 2023.06.03
myoskin